Tabgroep1InfoFunctioneringsgesprekken vanuit een waarderend perspectiefHoe kunnen functioneringsgesprekken een boost geven voor talent en passie? donderdag, 21 maart, 2019Doelgroep: Hoger OnderwijsSecundair onderwijsBuitengewoon onderwijsKleuteronderwijsKunstonderwijsLager onderwijsAndere Beschrijving: Stel je eens voor dat je als leidinggevende tijdens het jaarlijkse functioneringsgesprek de volgende vragen zou stellen: Wat heb je de afgelopen periode gedaan waar je het meest trots op bent? en Wat kan ik doen om te zorgen dat je dat vaker kunt doen? Deze sessie start met een korte introductie en reflectie op de gekende HR-gesprekscyclus. Daarna reiken we een kader aan om functioneringsgesprekken inhoudelijk te versterken. We sluiten af met een waaier aan mogelijke interventies: werken met talenten, de waarderende benadering, zelfdeterminatietheorie, jobcrafting … Door deze interventies worden werknemers zich bewuster van hun eigen kwaliteiten en sterktes en kunnen ze deze nog meer inzetten in hun eigen functioneren want “wat je aandacht geeft, groeit”. Praktisch Adres: UC Leuven-Limburg - Lerarenopleiding Secundair - Agoralaan Gebouw B bus 4, Blok R 3590 Diepenbeek België Datum: donderdag 21/03/2019 (18.30 - 21.30) Contact: Tel: 011/180 941 e-mail: navormingen@ucll.be Prijs: 25,00€ InschrijvenSchrijf je in voor de lezing van Els Ulenaers. Inloggen of een account aanmaken is niet nodig! ExtraBijlage: Plan UCLL Campus Diepenbeek_tijdens werken Referentie-code: LER-IND-124