De inschrijving kan kosteloos
per e-mail geannuleerd worden tot 10 werkdagen vóór de opleiding. Indien de annulering later bij ons toekomt, is de volledige inschrijvingsprijs verschuldigd. Wie niet kan deelnemen, kan zich kosteloos laten vervangen na melding per e-mail. Indien de inschrijving via een werkgever is gebeurd en deze laat na te betalen, is de deelnemer persoonlijk gehouden tot het betalen van de schuld. Elke effectief aanwezige deelnemer ontvangt een aanwezigheidsattest. Gelieve pas te betalen na ontvangst van de factuur of betaalinstructies. Door verzending van het inschrijvingsformulier maakt de inschrijver kenbaar de
Algemene voorwaarden van Hogeschool UCLL gelezen te hebben en te aanvaarden. Bepaalde voorwaarden worden door bovenstaande bepalingen opgeheven.
-
The registration can be cancelled free of charge by e-mail up to 10 working days before the training. If the cancellation is made later, the full registration fee will be charged. Those who are unable to participate can be replaced free of charge after notification by e-mail. If the registration has been done through an employer and neglects to pay, the participant is personally obligated to pay the fee. Each participant present will receive an attendance certificate. Please pay only after receiving the invoice or payment instructions. By sending the registration form, the participant declares to have read and accepted the General Conditions of UCLL University of Applied Sciences. Certain conditions are superseded by the above provisions.