Tabgroep1InfoProfessional conversations HELEN TIMPERLEYProfessionele ontwikkeling van schoolteams en het effect ervan op leerlingen dinsdag, 28 mei, 2019Doelgroep: Secundair onderwijsKleuteronderwijsLager onderwijsLerarenopleiders, pedagogisch begeleiders, mentoren, directeurs en middenkader, en leraren die leiderschap opnemen en interesse hebben in professionalisering Beschrijving: This workshop outlines the need for leaders and teachers to adaptive expertise in our increasingly complex changing world. It is based on an international review of the research literature on professional conversations with impact. The workshop describes the qualities of these professional conversations with attention to the following: Resources to be brought to the conversation; relationships of trust and challenge; processes of the conversation; actionable knowledge developed; and the organisational culture. Praktisch Adres: Hertogstraat 178 3001 Heverlee België Datum: dinsdag 28/05/2019 (9.15 - 12.00) Contact: Tel: 016 375 622 e-mail: navormingen@ucll.be Prijs: € 45 (gratis voor collega’s van de drie organiserende instanties, nl. UCLL, Thomas More Mechelen en Katholiek Onderwijs Vlaanderen) Docent(en) TIMPERLEY Helen De Nieuw-Zeelandse professor Helen Timperley - een internationale autoriteit op het vlak van leren, ontwikkeling en professionalisering in onderwijs – komt op 28 en 29 mei naar Vlaanderen om haar expertise te delen met schooldirecties, middenkader, lerarenopleiders en pedagogisch begeleiders. Professor Timperley doet baanbrekend onderzoek naar de professionele ontwikkeling van schoolteams en het effect ervan op leerlingen. Bekende publicaties van haar zijn o.m. Teacher Professional Learning and Development en The Power of Feedback dat ze samen met John Hattie schreef. Alle opleidingen van deze docent: Professional conversations to develop adaptive expertise 28/05/2019 Lees verder over TIMPERLEY Helen InschrijvenAls je wil inschrijven voor een navorming, vragen we je vriendelijk om eerst in te loggen of een nieuw account aan te maken.
TIMPERLEY Helen De Nieuw-Zeelandse professor Helen Timperley - een internationale autoriteit op het vlak van leren, ontwikkeling en professionalisering in onderwijs – komt op 28 en 29 mei naar Vlaanderen om haar expertise te delen met schooldirecties, middenkader, lerarenopleiders en pedagogisch begeleiders. Professor Timperley doet baanbrekend onderzoek naar de professionele ontwikkeling van schoolteams en het effect ervan op leerlingen. Bekende publicaties van haar zijn o.m. Teacher Professional Learning and Development en The Power of Feedback dat ze samen met John Hattie schreef. Alle opleidingen van deze docent: Professional conversations to develop adaptive expertise 28/05/2019 Lees verder over TIMPERLEY Helen