Inschrijving Met en van elkaar leren over de 3 D's 25/3/2025

Elke deelnemer moet zich apart inschrijven. 
Wil je meerdere medewerkers van dezelfde organisatie inschrijven? Na de eerste inschrijving verschijnt een link in het bevestigingsscherm. Als je daarop klikt, kom je terug bij het inschrijfformulier en staan de organisatiegegevens al vooraf ingevuld. 
De link ontvang je ook nog in de automatische bevestigingsmail, die je na een succesvolle inschrijving krijgt (afzender = navormingen@ucll.be; check eventueel je 'ongewenste post'). 

INSCHRIJVINGSGEGEVENS
Aantal inschrijvingen is beperkt, indien je jouw keuze niet meer kan aanvinken zijn deze plaatsen volledig volzet.
Je kan informeren via mail naar navormingen@ucll.be of jouw deelname nog mogelijk is.
FACTURATIEGEGEVENS
FACTURATIEGEGEVENS - Privé
FACTURATIEGEGEVENS - School/Organisatie/Bedrijf
Zoek hier het ondernemings- of BTW-nummer van je school, bedrijf of organisatie op.
Maximum 20 karakters
ANNULERING & PRIVACY
De inschrijving kan kosteloos per e-mail geannuleerd worden tot 10 dagen vóór de opleiding. Indien de annulering later bij ons toekomt, is de volledige inschrijvingsprijs verschuldigd. Wie niet kan deelnemen, kan zich kosteloos laten vervangen na melding per e-mail. Indien de inschrijving via een werkgever is gebeurd en deze laat na te betalen, is de deelnemer persoonlijk gehouden tot het betalen van de schuld. Elke effectief aanwezige deelnemer ontvangt een aanwezigheidsattest. Gelieve pas te betalen na ontvangst van de factuur of betaalinstructies. Door verzending van het inschrijvingsformulier maakt de inschrijver kenbaar de Algemene voorwaarden van Hogeschool UCLL gelezen te hebben en te aanvaarden. Bepaalde voorwaarden worden door bovenstaande bepalingen opgeheven.